Studeren in Singapore - Reisverslagen van Lars van Lier - WaarBenJij.nu Studeren in Singapore - Reisverslagen van Lars van Lier - WaarBenJij.nu

Studeren in Singapore

Vanaf 1 augustus ga ik een halfjaar in Singapore studeren en proberen om zoveel mogelijk van Zuidoost-Azië te gaan zien. Ik heb deze blog aangemaakt zodat geïnteresseerden mijn reis kunnen volgen.

Recente Reisverslagen:

09 Januari 2015

Laos

09 Januari 2015

EN - Laos

09 Januari 2015

EN - Laos

28 December 2014

Vietnam

28 December 2014

EN - Vietnam
Lars

Ik ga voor mijn huidige opleiding, International Business in Maastricht, studeren in Singapore. Vanuit daar ga ik de rest van Zuidoost-Azië verkennen. Via deze blog houd ik jullie op de hoogte van het leven in het verre Oosten.

Actief sinds 10 Juli 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 16669

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2014 - 18 Januari 2015

Studeren in Singapore

Landen bezocht: